• Onze onderneming
    Alles in orde –  dankzij  HECTAS

    Alles in orde – dankzij HECTAS

    Op verfrissende, innovatieve en persoonlijke wijze biedt HECTAS slimme en op maat gesneden facilitaire oplossingen. Lees alles over onze rijke geschiedenis, onze missie en principes, onze vestigingen in Europa en onze moedermaatschappij Vorwerk.

  • Branches
  • Onze diensten
    HECTAS –  uw  visitekaartj e

    HECTAS – uw visitekaartje

    Met de diensten schoonhouden, handel in hygiëne en multiservices is HECTAS met recht een facilitair dienstverlener in de breedste zin van het woord. HECTAS staat voor persoonlijk maatwerk: nauwgezet op uw situatie afgestemde facilitaire oplossingen. Zo heeft u op facilitair gebied nergens meer omkijken naar.

Opimale hygiëne in de hotelketen

HECTAS Hotelservice.

Voor een fris verblijf.

Branchegerichte oplossingen

Van industrie tot handel en dienst-verleningen: vanwege onze jarenlange ervaring kennen en begrijpen wij de wensen en behoeften van iedere branche - van industrie tot de food- en gezondheidszorg. Want schoonmaken is een vak dat vraagt om specialismen. HECTAS is naast het reguliere schoonmaakonderhoud ook gespecialiseerd in het schoonmaak-onderhoud in diverse branches. Vandaar dat ook de grote marktpartijen op ons vertrouwen: regionaal, nationaal en Europabreed. HECTAS biedt grote ondernemingen zorgvuldige, waterdichte facilitaire oplossingen.
HECTAS heeft door haar lange historie een schat aan ervaringen opgebouwd. Door het delen van best practices bij klanten is een rijke kennisbron ontstaan, die weer vertaald kan worden naar andere klanten.

HECTAS is altijd op zoek naar het creëren van toegevoegde waarde: wat kunnen wij nog meer voor u als klant doen. Bijvoorbeeld door meer facilitaire processen aan te sturen. Of: synergievoordelen op het gebied van tijd en kosten. De mogelijkheden zijn legio. Waarbij professionaliteit altijd een bepalende rol speelt. Wij bieden alleen wat u werkelijk nodig heeft: perfect op uw situatie afgestemde, overtuigende en betrouwbare branchegerichte oplossingen.

En met 5 vestigingen door Nederland bedienen wij onze klant direct en persoonlijk – dus ook bij u in de buurt. Het werkt heel eenvoudig: in het landkaartje kunt u op de betreffende regio klikken en aansluitend worden alle benodigde contactgegevens weergegeven.

Oplossingen voor MKB

Van industrie en handel tot dienst-verlening: vanwege haar jarenlange ervaring kent en begrijpt HECTAS de wensen en behoeften van MKB ondernemingen. Ongeacht grootte of branche. Bent u op zoek naar een betrouwbare schoonmaker? Prima, dat is onze kerncompetentie. Maar vanwege ons uitgebreide diensten-pakket, bieden wij nog veel meer. Bijvoorbeeld wanneer lamellen, deur-matten of tapijten grondig gereinigd moeten worden. Als er een ver-bouwing of renovatie aankomt. Of als u een feestje geeft. Maar ook: als er sneeuw geruimd moet worden. En dat is niet alles: net zo makkelijk verzorgen wij gediplomeerd be-wakingspersoneel, een uitstekende cateraar, uw interieurbeplanting of nemen wij uw afvalbeheer uit handen.

De mogelijkheden zijn legio. Wel zo handig, voor als het nodig is. Met de nadruk op het laatste. Want professionaliteit speelt bij HECTAS een bepalende rol. Wij bieden alleen wat u werkelijk nodig heeft:
perfect op uw situatie afgestemde, overtuigende en betrouwbare MKB oplossingen.

Neem daarom vandaag nog contact met ons op. Vanuit diverse vestigingen door heel Nederland bedienen wij al onze klanten direct en persoonlijk - dus ook bij u in de buurt. Het werkt heel eenvoudig:
in het landkaartje kunt u op de betreffende regio klikken en aan-sluitend worden alle benodigde contactgegevens weergegeven.

Nieuws
Schoonmaken, het is niet alleen een doekje over een tafel! Drie HECTAS collega’s aan het woord wat het schoonmaakvak zo bijzonder maakt. Zoals Magda al zegt, hele mooie verhalen kun je er over vertellen. Film
-
Hospitality is veel meer dan alleen representativiteit. Dat constateren Frank Klein Woolthuis, regiomanager bij Hectas Facility Services en Puck Wilbers, senior adviseur bij HTC Advies. “Samen bouw je aan betere en bredere contracten.”
-
’s-Hertogenbosch, 30 maart 2017 - Donderdag 15 juni staat opnieuw in het teken van de schoonmakers in Nederland. Aandacht, waardering en respect zijn wederom de drie pijlers van deze landelijke Dag van de Schoonmaker. “We zijn er trots op dat 60 schoonmaakbedrijven en -diensten op 15 juni vorig jaar al 50.000 schoonmakers in het zonnetje hebben gezet. Met een cadeautje, bos bloemen of een gezamenlijk kopje koffie met taart. We hopen dat dit jaar nóg meer schoonmaakbedrijven hun medewerkers op deze dag extra bedanken voor hun waardevolle inzet”, aldus het organisatieteam van De Dag van de Schoonmaker. “Een dag speciaal voor al onze schoonmakers: van schoonmaakbedrijven en eigen diensten tot (thuis)zorgorganisaties en specialistisch reinigingsbedrijven. De Dag van de Schoonmaker is een fantastische gelegenheid om hen te laten weten hoe belangrijk zij zijn. Zij spelen dagelijks een belangrijke rol in de leef-, werk- en zorgomgeving van onze klanten en ons bedrijf. Kortom, zij zijn en maken onze branche!”, is de overtuiging van Margot van Leijen, algemeen directeur van Hago Zorg. 50.000 schoonmakers Hago Zorg en HECTAS Facility Services namen vorig jaar het voortouw om voor heel schoonmakend Nederland De Dag van de Schoonmaker te organiseren. Een team van enthousiaste communicatiemarketeers lanceerde een speciale website www.ddvds.nl met bijbehorende campagne: De Dag van de Schoonmaker – Jij maakt het verschil! Met als resultaat de enthousiaste en gemotiveerde deelname van 60 schoonmaakbedrijven. Zij zetten op 15 juni 2016 samen zo’n 50.000 medewerkers in het zonnetje. Waardering “Vanuit het initiatief dat vorig jaar is ingezet streven we ernaar dat er nog meer schoonmaakbedrijven zich gaan aansluiten. Naast de schoonmaakbedrijven willen we dit jaar ook de opdrachtgevers benaderen om in dit initiatief te participeren en hun waardering uit te spreken naar de schoonmaakmedewerkers die in hun gebouwen werkzaam zijn. Dus sluit vooral aan”, roept Greg Klaver, commercieel directeur van HECTAS, op. Aansluiting branchevereniging Van Leijen en Klaver zijn verheugd over de aansluiting van werkgeversvereniging OSB, die al haar leden oproept mee te doen aan De Dag van de Schoonmaker om de dag zo tot een succes te maken. Piet Adema, voorzitter van OSB: “De Dag van de Schoonmaker is een geweldig initiatief voor de schoonmaakbranche. Ik roep alle bedrijven en opdrachtgevers op dit initiatief te steunen. Geef allemaal op 15 juni aanstaande extra aandacht aan de schoonmakers en glazenwassers. Het is immers dankzij schoonmakers dat wij kunnen leven, wonen en werken in een schone omgeving. Schone plekken, die werken en leven aangenamer en gezonder maken. De 125.000 schoonmakers die daar elke dag voor zorgen, verdienen het om in het zonnetje gezet te worden.” Voor meer informatie raadpleeg de website ddvds.nl of volg de Facebook-pagina facebook.com/dedagvandeschoonmaker of Twitter-account @ddvdsm
-

Hotels zijn plaatsen waar gasten zich behaaglijk moeten voelen en kunnen genieten van gastvrijheid en een onbekommerd verblijf. Een schone en hygiënische omgeving is een voorwaarde om een dergelijke gemoedstoestand bij een gast te bewerkstelligen. Gastenkamers, restaurants, keukens en verblijfsruimten dienen daartoe onberispelijk schoon en opgeruimd te zijn. 

Dit huishoudelijk schoonhouden in de hotelketen zal moeten gebeuren op tijden dat hiertoe de mogelijkheid bestaat. Dit vraagt om een goede afstemming van zaken met de hotelleiding. HECTAS Hotelservice is bekend met deze problematiek. 

HECTAS Hotelservice weet wat het is om hotels schoon te houden. Alert en overeenkomstig afspraken worden kamers op tijd opgeruimd en grondig schoon gemaakt. Wordt de keuken tijdens rustige uren van een flinke beurt voorzien en worden onopgemerkt de publieke ruimten gereinigd.

Met HECTAS Hotelservice kunnen uw gasten nóg meer genieten van een onbekommerd, aangenaam en schoon verblijf.